
סרס 5 – מבחן דרכים (חשמלי, 4×4)
דגם עצמאי ראשון הוא זה שלכבודו נתכנסנו כאן היום, סרס 5, וזה מוכר בסין בשמות רבים נוספים.
דגם עצמאי ראשון הוא זה שלכבודו נתכנסנו כאן היום, סרס 5, וזה מוכר בסין בשמות רבים נוספים.
סרס 5 נראה מצוין, עם תא נוסעים משכנע, אבזור כיד המלך, ביצועים טובים ואיכות בנייה מרשימה. תג המחיר שלו מציב אותו מול מותגים ודגמים מבוססים והרבה יותר מוכרים ממנו וצריך סיבה טובה לחשוק דווקא בו.
SERES 5 נוחתת בישראל ב-2 יחידות הנעה, הראשונה אחורית, עם רק 295 כ”ס, והשנייה, בעלת הנעה כפולה, והספק פסיכי למדי של 567 כ”ס. אין לי ספק שכל האנשים שראיתי בימים האחרונים באולם התצוגה החדש של סרס בהרצליה פיתוח (משכית 25), ביום ההשקה, ביום איסוף הרכב וביום החזרת הרכב, הם אנשים שעשו
סרס הוא אחד מהמותגים החשמלים הראשונים שהגיעו אלינו מסין. כעת הוא מנסה לחזור למרכז הבמה קרוסאובר גדול, חזק ומאובזר במיוחד.
מצוידת בממדים נדיבים, יחידות כח חזקות, עיצוב מפתה ותא נוסעים איכותי המגובה בתג מחיר תחרותי, מצטרפת SERES 5 לשוק הקרוסאוברים המשפחתיים והחשמליים ומעלה שוב את הרף שמגיע אלינו מסין, אך התחרות העזה בסגמנט, לא תעשה לה חיים קלים.
סרס 5 מצטרפת לשוק רכבי הפנאי החשמליים והגדולים יחסית, עם תא נוסעים מפנק בניחוח פרמיום, יחידות הנעה חזקות, טווח נסיעה עד 500 ק״מ ורצון לצוד לקוחות גם משוק היוקרה. המחיר תחרותי ויחל מ-214,900 שקל
סרס 5 הוא קרוסאובר פרימיום מרווח, עם אבזור עשיר המשווק עם הנעה אחורית 300 כ"ס או כפולה עם 576 כ"ס ולדגם טווח נסיעה של עד 500 ק"מ.
סרס מתחילה לשווק את ה-5, פנאי חשמלי שבדומה למתחריו הסיניים מכוון להצלחת טסלה, יונדאי וסקודה. הנה כל מה שצריך לדעת עליו
קרוסאובר סיני נוסף מושק בארץ, בקטגוריית טסלה מודל Y ויונדאי איוניק 5: עם מושבי עיסוי כסטנדרט, סוללת 80 קוט"ש, עד 576 כ"ס ו-4.2 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש
דגם עצמאי ראשון הוא זה שלכבודו נתכנסנו כאן היום, סרס 5, וזה מוכר בסין בשמות רבים נוספים.
סרס 5 נראה מצוין, עם תא נוסעים משכנע, אבזור כיד המלך, ביצועים טובים ואיכות בנייה מרשימה. תג המחיר שלו מציב אותו מול מותגים ודגמים מבוססים והרבה יותר מוכרים ממנו וצריך סיבה טובה לחשוק דווקא בו.
SERES 5 נוחתת בישראל ב-2 יחידות הנעה, הראשונה אחורית, עם רק 295 כ”ס, והשנייה, בעלת הנעה כפולה, והספק פסיכי למדי של 567 כ”ס. אין לי ספק שכל האנשים שראיתי בימים האחרונים באולם התצוגה החדש של סרס בהרצליה פיתוח (משכית 25), ביום ההשקה, ביום איסוף הרכב וביום החזרת הרכב, הם אנשים שעשו
סרס הוא אחד מהמותגים החשמלים הראשונים שהגיעו אלינו מסין. כעת הוא מנסה לחזור למרכז הבמה קרוסאובר גדול, חזק ומאובזר במיוחד.
מצוידת בממדים נדיבים, יחידות כח חזקות, עיצוב מפתה ותא נוסעים איכותי המגובה בתג מחיר תחרותי, מצטרפת SERES 5 לשוק הקרוסאוברים המשפחתיים והחשמליים ומעלה שוב את הרף שמגיע אלינו מסין, אך התחרות העזה בסגמנט, לא תעשה לה חיים קלים.
סרס 5 מצטרפת לשוק רכבי הפנאי החשמליים והגדולים יחסית, עם תא נוסעים מפנק בניחוח פרמיום, יחידות הנעה חזקות, טווח נסיעה עד 500 ק״מ ורצון לצוד לקוחות גם משוק היוקרה. המחיר תחרותי ויחל מ-214,900 שקל
סרס 5 הוא קרוסאובר פרימיום מרווח, עם אבזור עשיר המשווק עם הנעה אחורית 300 כ"ס או כפולה עם 576 כ"ס ולדגם טווח נסיעה של עד 500 ק"מ.
סרס מתחילה לשווק את ה-5, פנאי חשמלי שבדומה למתחריו הסיניים מכוון להצלחת טסלה, יונדאי וסקודה. הנה כל מה שצריך לדעת עליו
קרוסאובר סיני נוסף מושק בארץ, בקטגוריית טסלה מודל Y ויונדאי איוניק 5: עם מושבי עיסוי כסטנדרט, סוללת 80 קוט"ש, עד 576 כ"ס ו-4.2 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש
כל התמונות להמחשה בלבד, ייתכנו הבדלים בין התיאור ו/או גווני הצבע המופיעים באתר לבין המפרט ו/או הצבע בפועל. מומלץ לפנות לסוכנות המכירות לקבלת מידע מלא © חברת טלקאר בע"מ
כל התמונות להמחשה בלבד, ייתכנו הבדלים בין התיאור ו/או גווני הצבע המופיעים באתר לבין המפרט ו/או הצבע בפועל. מומלץ לפנות לסוכנות המכירות לקבלת מידע מלא © חברת טלקאר בע"מ
כל התמונות להמחשה בלבד, ייתכנו הבדלים בין התיאור ו/או גווני הצבע המופיעים באתר לבין המפרט ו/או הצבע בפועל. מומלץ לפנות לסוכנות המכירות לקבלת מידע מלא © חברת טלקאר בע"מ