
SERES M5 – מבחן דרכים (הנעה אחורית)
למרות שגרסת ההנעה האחורית של סרס M5 זולה רק במעט מזו עם ההנעה הכפולה וההספק הגדול בהרבה, יש לה מספר יתרונות ראויים בזכות עצמה
למרות שגרסת ההנעה האחורית של סרס M5 זולה רק במעט מזו עם ההנעה הכפולה וההספק הגדול בהרבה, יש לה מספר יתרונות ראויים בזכות עצמה
רכבי הפנאי החשמליים הסינים כבשו במהירות את לבבות הקהל בישראל, ולא במקרה: הם מציעים שיפור מתמיד באיכות לצד חבילה שקשה להתעלם ממנה: טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב מודרני, טווח נסיעה מכובד ומחירים תחרותיים. ה-Seres M5, רכב פנאי חשמלי שמתבלט בזכות הביצועים שלו, פונה לקהל שמחפש שימושיות, יוקרה וביצועים.
"מה זה, SERES 5 חדש?" שאל אותי בחור בעמדת הטעינה. "לא, זו מתיחת פנים", עניתי. "וואו, הרכב נראה אחרת לגמרי", אמר הבחור. הוא צדק לגמרי.
הכניסה והיציאה מהרכב נוחות בדומה לרוב רכבי ה- SUV, ומושב הנהג מוזח אוטומטית לאחור לכניסה נוחה אף יותר. לסרס M5 התווספה גם הקרנת שם המותג על הכביש בפתיחת הדלתות הקדמיות. ידיות הרכב נכנסות למקומן אוטומטית בתחילת הנסיעה, וכדי לשולפן החוצה יש למשוך פעם אחת את ידית הפנים של דלת הרכב.
מערכת ההנעה של ה־M5 חדשה לגמרי ופותחה על ידי HUAWEI, אחת מקבוצות האלקטרוניקה הגדולות בעולם, במסגרת שיתוף הפעולה עם סרס. זו מערכת מתקדמת מאד טכנולוגית ולמרות, שהיא מגיעה עם ירידה מסוימת בהספק ובטווח הנסיעה המוצהרים, בתנאי אמת הוויתור לא מורגש משמעותית.
מה שברור מהשנייה הראשונה זה המראה. סרס M5 זונח את ההתחכמויות המיותרות והולך על עיצוב נקי מאוד מלפנים ומאחור. התוצאה מרשימה מאוד, ומי שמביט מרחוק יכול להתבלבל ולחשוב שמדובר בדגם כזה או אחר של פורשה. בכל מקרה התוצאה הומוגנית ומגובשת מבעבר ומצליחה לתת לו זהות ברורה יותר מבעבר.
שינויים המקובלים בחזית ובחלק האחורי לא שינו את הצורה הכללית, אם כי כן הוסיפו לאורך כמה סנטימטרים שיתנקמו בכם בחנייה. העיצוב עדיין ב"השראת" פורשה, מקאן בנזין מלפנים ומהפרופיל, מקאן חשמלי מאחור. לפחות לא מדובר בעוד בעתק עיצובי של מודל Y.
סרס M5 הינו למעשה הגרסה הסינית לסרס 5, אשר שווקה שם כ-Aito M5 וכחלק מההתחדשות שעבר לאחרונה המותג הסיני לאחר שרכש מענקית הטכנולוגיה Huawei את זכויות השימוש בשם המותג Aito, כולל למעלה מ-900 פטנטים שנרשמו תחת המותג בסכום כולל של 340 מיליון דולר, הופך מותג SERES במידה מסוימת להיות מותג
חצי שנה בלבד לאחר שהושקה בישראל, רושמת SERES 5 נתוני מכירות מפתיעים ההופכים אותה מתחילת השנה למכונית החשמלית הנמכרת ביותר בישראל במחיר שמעל 200,000 שקל, ודגם ה-'פרימיום טק' החשמלי הנמכר ביותר, בעוד ג'נסיס GV60 הוא רכב היוקרה החשמלי הנמכר ביותר כיום בארץ.
כמו בטסלה, העיצוב נקי ודינמי עם קווי מתאר נוסח "קרוס־אובר קופה", פרופורציות נמוכות־רחבות, חלונות אחוריים דמויי טיפה וזנב נטוי עם פנסים רוחביים, שעיצובו כאילו הושאל מפורשה מקאן.
דגם עצמאי ראשון הוא זה שלכבודו נתכנסנו כאן היום, סרס 5, וזה מוכר בסין בשמות רבים נוספים.
סרס 5 נראה מצוין, עם תא נוסעים משכנע, אבזור כיד המלך, ביצועים טובים ואיכות בנייה מרשימה. תג המחיר שלו מציב אותו מול מותגים ודגמים מבוססים והרבה יותר מוכרים ממנו וצריך סיבה טובה לחשוק דווקא בו.
SERES 5 נוחתת בישראל ב-2 יחידות הנעה, הראשונה אחורית, עם רק 295 כ”ס, והשנייה, בעלת הנעה כפולה, והספק פסיכי למדי של 567 כ”ס. אין לי ספק שכל האנשים שראיתי בימים האחרונים באולם התצוגה החדש של סרס בהרצליה פיתוח (משכית 25), ביום ההשקה, ביום איסוף הרכב וביום החזרת הרכב, הם אנשים שעשו
סרס הוא אחד מהמותגים החשמלים הראשונים שהגיעו אלינו מסין. כעת הוא מנסה לחזור למרכז הבמה קרוסאובר גדול, חזק ומאובזר במיוחד.
מצוידת בממדים נדיבים, יחידות כח חזקות, עיצוב מפתה ותא נוסעים איכותי המגובה בתג מחיר תחרותי, מצטרפת SERES 5 לשוק הקרוסאוברים המשפחתיים והחשמליים ומעלה שוב את הרף שמגיע אלינו מסין, אך התחרות העזה בסגמנט, לא תעשה לה חיים קלים.
סרס 5 מצטרפת לשוק רכבי הפנאי החשמליים והגדולים יחסית, עם תא נוסעים מפנק בניחוח פרמיום, יחידות הנעה חזקות, טווח נסיעה עד 500 ק״מ ורצון לצוד לקוחות גם משוק היוקרה. המחיר תחרותי ויחל מ-214,900 שקל
סרס 5 הוא קרוסאובר פרימיום מרווח, עם אבזור עשיר המשווק עם הנעה אחורית 300 כ"ס או כפולה עם 576 כ"ס ולדגם טווח נסיעה של עד 500 ק"מ.
סרס מתחילה לשווק את ה-5, פנאי חשמלי שבדומה למתחריו הסיניים מכוון להצלחת טסלה, יונדאי וסקודה. הנה כל מה שצריך לדעת עליו
קרוסאובר סיני נוסף מושק בארץ, בקטגוריית טסלה מודל Y ויונדאי איוניק 5: עם מושבי עיסוי כסטנדרט, סוללת 80 קוט"ש, עד 576 כ"ס ו-4.2 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש
למרות שגרסת ההנעה האחורית של סרס M5 זולה רק במעט מזו עם ההנעה הכפולה וההספק הגדול בהרבה, יש לה מספר יתרונות ראויים בזכות עצמה
רכבי הפנאי החשמליים הסינים כבשו במהירות את לבבות הקהל בישראל, ולא במקרה: הם מציעים שיפור מתמיד באיכות לצד חבילה שקשה להתעלם ממנה: טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב מודרני, טווח נסיעה מכובד ומחירים תחרותיים. ה-Seres M5, רכב פנאי חשמלי שמתבלט בזכות הביצועים שלו, פונה לקהל שמחפש שימושיות, יוקרה וביצועים.
"מה זה, SERES 5 חדש?" שאל אותי בחור בעמדת הטעינה. "לא, זו מתיחת פנים", עניתי. "וואו, הרכב נראה אחרת לגמרי", אמר הבחור. הוא צדק לגמרי.
הכניסה והיציאה מהרכב נוחות בדומה לרוב רכבי ה- SUV, ומושב הנהג מוזח אוטומטית לאחור לכניסה נוחה אף יותר. לסרס M5 התווספה גם הקרנת שם המותג על הכביש בפתיחת הדלתות הקדמיות. ידיות הרכב נכנסות למקומן אוטומטית בתחילת הנסיעה, וכדי לשולפן החוצה יש למשוך פעם אחת את ידית הפנים של דלת הרכב.
מערכת ההנעה של ה־M5 חדשה לגמרי ופותחה על ידי HUAWEI, אחת מקבוצות האלקטרוניקה הגדולות בעולם, במסגרת שיתוף הפעולה עם סרס. זו מערכת מתקדמת מאד טכנולוגית ולמרות, שהיא מגיעה עם ירידה מסוימת בהספק ובטווח הנסיעה המוצהרים, בתנאי אמת הוויתור לא מורגש משמעותית.
מה שברור מהשנייה הראשונה זה המראה. סרס M5 זונח את ההתחכמויות המיותרות והולך על עיצוב נקי מאוד מלפנים ומאחור. התוצאה מרשימה מאוד, ומי שמביט מרחוק יכול להתבלבל ולחשוב שמדובר בדגם כזה או אחר של פורשה. בכל מקרה התוצאה הומוגנית ומגובשת מבעבר ומצליחה לתת לו זהות ברורה יותר מבעבר.
שינויים המקובלים בחזית ובחלק האחורי לא שינו את הצורה הכללית, אם כי כן הוסיפו לאורך כמה סנטימטרים שיתנקמו בכם בחנייה. העיצוב עדיין ב"השראת" פורשה, מקאן בנזין מלפנים ומהפרופיל, מקאן חשמלי מאחור. לפחות לא מדובר בעוד בעתק עיצובי של מודל Y.
סרס M5 הינו למעשה הגרסה הסינית לסרס 5, אשר שווקה שם כ-Aito M5 וכחלק מההתחדשות שעבר לאחרונה המותג הסיני לאחר שרכש מענקית הטכנולוגיה Huawei את זכויות השימוש בשם המותג Aito, כולל למעלה מ-900 פטנטים שנרשמו תחת המותג בסכום כולל של 340 מיליון דולר, הופך מותג SERES במידה מסוימת להיות מותג
חצי שנה בלבד לאחר שהושקה בישראל, רושמת SERES 5 נתוני מכירות מפתיעים ההופכים אותה מתחילת השנה למכונית החשמלית הנמכרת ביותר בישראל במחיר שמעל 200,000 שקל, ודגם ה-'פרימיום טק' החשמלי הנמכר ביותר, בעוד ג'נסיס GV60 הוא רכב היוקרה החשמלי הנמכר ביותר כיום בארץ.
כמו בטסלה, העיצוב נקי ודינמי עם קווי מתאר נוסח "קרוס־אובר קופה", פרופורציות נמוכות־רחבות, חלונות אחוריים דמויי טיפה וזנב נטוי עם פנסים רוחביים, שעיצובו כאילו הושאל מפורשה מקאן.
דגם עצמאי ראשון הוא זה שלכבודו נתכנסנו כאן היום, סרס 5, וזה מוכר בסין בשמות רבים נוספים.
סרס 5 נראה מצוין, עם תא נוסעים משכנע, אבזור כיד המלך, ביצועים טובים ואיכות בנייה מרשימה. תג המחיר שלו מציב אותו מול מותגים ודגמים מבוססים והרבה יותר מוכרים ממנו וצריך סיבה טובה לחשוק דווקא בו.
SERES 5 נוחתת בישראל ב-2 יחידות הנעה, הראשונה אחורית, עם רק 295 כ”ס, והשנייה, בעלת הנעה כפולה, והספק פסיכי למדי של 567 כ”ס. אין לי ספק שכל האנשים שראיתי בימים האחרונים באולם התצוגה החדש של סרס בהרצליה פיתוח (משכית 25), ביום ההשקה, ביום איסוף הרכב וביום החזרת הרכב, הם אנשים שעשו
סרס הוא אחד מהמותגים החשמלים הראשונים שהגיעו אלינו מסין. כעת הוא מנסה לחזור למרכז הבמה קרוסאובר גדול, חזק ומאובזר במיוחד.
מצוידת בממדים נדיבים, יחידות כח חזקות, עיצוב מפתה ותא נוסעים איכותי המגובה בתג מחיר תחרותי, מצטרפת SERES 5 לשוק הקרוסאוברים המשפחתיים והחשמליים ומעלה שוב את הרף שמגיע אלינו מסין, אך התחרות העזה בסגמנט, לא תעשה לה חיים קלים.
סרס 5 מצטרפת לשוק רכבי הפנאי החשמליים והגדולים יחסית, עם תא נוסעים מפנק בניחוח פרמיום, יחידות הנעה חזקות, טווח נסיעה עד 500 ק״מ ורצון לצוד לקוחות גם משוק היוקרה. המחיר תחרותי ויחל מ-214,900 שקל
סרס 5 הוא קרוסאובר פרימיום מרווח, עם אבזור עשיר המשווק עם הנעה אחורית 300 כ"ס או כפולה עם 576 כ"ס ולדגם טווח נסיעה של עד 500 ק"מ.
סרס מתחילה לשווק את ה-5, פנאי חשמלי שבדומה למתחריו הסיניים מכוון להצלחת טסלה, יונדאי וסקודה. הנה כל מה שצריך לדעת עליו
קרוסאובר סיני נוסף מושק בארץ, בקטגוריית טסלה מודל Y ויונדאי איוניק 5: עם מושבי עיסוי כסטנדרט, סוללת 80 קוט"ש, עד 576 כ"ס ו-4.2 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש
כל התמונות להמחשה בלבד, ייתכנו הבדלים בין התיאור ו/או גווני הצבע המופיעים באתר לבין המפרט ו/או הצבע בפועל. מומלץ לפנות לסוכנות המכירות לקבלת מידע מלא © חברת טלקאר בע"מ